Проїзні на 3 дні та інші ідеї ініціативних киян

380

Кияни не тільки скаржаться на 15-51, а й пропонують свої ідеї щодо покращення життя в місті. Про це «Вечірньому Києву» повідомила директор Контакт-центру Лариса Жукова.

– За останній рік надійшло 1930 пропозицій, і вони становлять менш як 1% від загальної кількості звернень. От кілька прикладів: Олексій Леонідович з Дніпровського району пропонує обладнати апарати з поповнення карток на проїзд у метрополітені можливістю приймати до оплати не тільки готівкові кошти, а й платіжні картки, встановити автомати з продажу проїзних квитків на всі види транспорту, а також розробити проїзні на 1, 3, 5, 15 днів – для приїжджих і туристів. Валентина Михайлівна з Дарницького району пропонує влаштувати сквер на непарному боці просп. Миколи Бажана біля ст. метро «Осокорки» (місце скандальної забудови). Та обґрунтовує: під час опадів затоплює підземний перехід, а сквер із зеленими насадженнями виправить ситуацію. Здебільшого надходять пропозиції щодо поліпшення роботи громадського транспорту, установ із земельних питань та роботи веб-сторінки Контактного центру.

Джерело: Вечірній Київ
Автор: Олена Маковець