У «Київавтодорі» вже розробили проект капітального ремонту дороги на вулиці Алма-Атинській

7

Дорогу, яка сполучає вулицю Алма-Атинську з рештою міста, місцеві жителі прозвали «пляшковою шийкою» або «дорогою життя». Вузьку ділянку ділять між собою важкі фури, маршрутки, легкові автомобілі та пішоходи. Через хаотичний рух тут сталося чимало аварій.

Юлія Поворозник, журналістка: 
— Вантажівки та легкові автомобілі, трамваї та маршрутки… Люди, ризикуючи життям, пробираються між ними до зупинок громадського транспорту. Рухатись по-іншому — вузька дорога не дає.
На думку місцевих, у рейтингу вузьких місць ця дорога посіла б перше місце. З одного боку, потік машин сповільнюють зупинки маршруток, а з іншого — приєднуються ще й трамваї. Хаотичний рух на вузькій ділянці, розповідає пан Віталій, викликає страх у пішоходів. І не даремно, адже без жертв не обходиться.
Віталій, місцевий мешканець: 
— Ой, страшно дуже, і не можна вже перейти. Тут вже більше, ніж на Хрещатику, машин. Ось там загинула ціла родина! Чоловік ішов із хлопчиком… І ось на тій опорі теж віночки висять.
Саме після одного із смертельних випадків на дорозі з’явились лежачі поліцейські. Хоча зараз гасій швидкості повністю розбитий. Пішохідний перехід — єдине спасіння для людей.
Ніна, місцева мешканка: 
— Ну вот, переход поставили наконец-то! Знак, во всяком случае! Потому что машины ездили и не останавливались вообще. Нельзя перейти дорогу! А с переходом они, во всяком случае, хоть приостанавливаются.
Микола, місцевий мешканець: 
— Хоч би зебру намалювали, а тож і зебри немає ніякої! А їдуть і не зупиняється ніхто. Навіть якщо рухається трамвай! Їдуть прямо напролом!
Страждають від вузької дороги і водії та їх автівки. Аварії, особливо на мосту, стаються дуже часто.
Віталій, місцевий мешканець: 
— З мостом треба щось робити! Він — вузький дуже! Там ледве-ледве машини розходяться! Тут трамвайна колія, а там зразу — вузесенька дорога. Ось вони на підйомі б’ються і б’ються.
Сергій, місцевий мешканець: 
— Желательно, конечно, расширить ее! И есть куда добавить еще один ряд! Я думаю, это был бы уместный вопрос и к главе КМДА, и к правительству!
У «Київавтодорі» вже розробили проект капітального ремонту дороги з одночасною реконструкцією трамвайних колій та створенням альтернативного шляху.
Георгій Глінський, гендиректор КК «Київавтодор»: 
— Цей проект передбачає будівництво шляхопроводу над залізничними коліями. Коли цей проект буде реалізований, весь вантажний транспорт, який зараз прямує по вулиці Алма-Атинській, буде рухатися по цій новозбудованій дорозі. І це розвантажить вулицю.
Капітальний ремонт вулиці та будівництво нового шляху планують розпочати наступного року. А поки що проведуть лише поточний ремонт.